Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова Пошта
- Самовивіз
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата за реквізитами
- Готівкою
- Безготівковий розрахунок з ПДВ
- Безготівковий розрахунок
Гарантія:
Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.
Вимоги до заповнення гарантійного талону:
чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер; вказана дата продажу;
наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
підпис покупця; повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).
Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.
Відмова у гарантійному обслуговуванні
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
неправильно заповнений гарантійний талон;
порушення правил експлуатації;
ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали
Вимоги до заповнення гарантійного талону:
чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер; вказана дата продажу;
наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
підпис покупця; повністю заповнені відрізні корінці з печаткою магазину;
у деяких випадках, за вимогою виробника, для підтвердження покупки необхідно надати розрахунковий документ (фіскальний або товарний чек, видаткову накладну).
Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні.
Відмова у гарантійному обслуговуванні
Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:
неправильно заповнений гарантійний талон;
порушення правил експлуатації;
ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
наявність всередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів;
серійний чи ІМЕІ-номер, що знаходиться у пам`яті виробу, змінено, стерто або неможливо встановити;
механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.
Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали